آذرسیس

How to connect to Windows vps
4.6/5 - (10 امتیاز)

آموزش امروز را به نحوه وصل شدن به سرور مجازی ویندوز اختصاص خواهیم داد! اما همان طور که پیش تر از این هم در وبلاگ های آذرسیس بین شده است، سرور مجازی به شرکت ها، این امکان را می دهد تا از گزینه های میزبانی اولیه، به منابعی ارتقاع یافته، وب سایت های کامل و مدل های تجاری الکترونیک را بدون پرداخت هزینه های بالا برای سرور اختصاصی راه اندازی کنند. برای بسیاری از کاربران به ویژه مشاغلی که همواره به پیشرفت می اندیشند، VPS Windows مزایا زیادی دارد. که پس از تهیه آن از یک میزبانی معتبر لازم است نحوه وصل شدن به سرور مجازی ویندوز را هم فرا گرفته باشید. اگر تاکنون از این مورد بی اطلاع بوده اید، نگران نباشید زیرا ما رسالت خودمان در این زمینه را انجام خواهیم داد. کافیست با ما همراه باشید …

آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

ویژگی های وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

این محیط میزبانی بی نظیر، از رابط کاربری ویندوز و ابزار های مدیریتی استفاده می کند و مدیریت وب سایت و منابع را برای شما آسان می کند. باید تاکید کنیم که استفاده از سرور مجازی بسیار ارزان تر از سرورهای اختصاصی است که در این قسمت به تعدادی از ویژگی های این سرویس محبوب پس از وصل شدن به سرور مجازی ویندوز اشاره خواهیم کرد:

  1. داشتن سخت افزاری قدرتمند
  2. امکان دسترسی کامل به سرویس
  3. تنوع لوکیشن در سرویس ارائه شده
  4. امکان اتصال سریع
  5. قابلیت راه اندازی سریع
  6. دارا بودن لایسنس ویندوز
  7. قابلیت بهینه سازی سرویس دریافتی
  8. داشتن کنترل پنل پیشرفته
  9. راه اندازی چندین وب سایت بر روی سرویس

سریع ترین روش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

پس از بررسی مواردی درباره سرور مجازی ویندوز، اکنون می خواهیم چگونگی وصل شدن به سرور مجازی ویندوز را به شما آموزش دهیم. در اولین گام لازم است تا در محیط دسکتاپ ویندوز خود و در بخش جستجو، دقیقاً همان Start Menu عبارت Remote Desktop Connectionرا جستجو کنید:

سریع ترین روش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

سپس با باز شدن پنجره Remote Desktop Connection، آدرس IP سرور ویندوز خود را وارد کرده و گزینه Connect را بزنید:

سریع ترین روش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

اکنون در این مرحله که پیش روی شما قرار دارد، اگر نام کاربری و رمز عبور از شما خواسته می شود، اطلاعات مربوط به آن ها را وارد کنید:

سریع ترین روش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

سپس اگر کادری را مشاهده کنید که از شما می خواهد تا سیستم از راه دور خود را شناسایی کنید، کافیست فقط گزینه Yes را بزنید و به سراغ مرحله بعدی بروید:

سریع ترین روش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

پس از وارد کرد اطلاعات صحیح سرورتان در مرحله بالا، محیط دسکتاپ سرور مجازی ویندوز را همانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

سریع ترین روش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز

نکته مهم! باید اضافه کنیم که هر کلاینت RDP می تواند با استفاده از پروتکل RDP به سرور ویندوز متصل شود. همه این موارد تقریباً از یک روند ورود به سیستم پیروی می کنند.

با توجه به آنچه که در ویژگی های VPS Windows اشاره شد، سرور مجازی ویندوز نسبت به سرور اختصاصی هزینه کمتری را در بر دارد و می تواند شما را در مدیریت آسان وب سایت خود یاری کند. اتصال آن بسیار آسان است و در سیستم عامل ویندوز صورت می گیرد. اگر شما هم با محدودیت هایی رو به رو هستید استفاده از سرور مجازی ویندوز توصیه ما به شما خواهد بود. درصورت تمایل به خرید سرور مجازی ویندوز، پلن های ارائه شده در وب سایت آذرسیس را مشاهده کنید. فراموش نکنید که می توانید سرور مجازی رایگان را قبل از خرید تست کنید!

سخن آخر

اکنون که به پایان یک نمونه دیگر از وبلاگ های آموزشی در راستا ارتقا سطح دانش عمومی و تخصصی شما کاربران عزیز در راستا نحوه بهره مندی از سرویس های میزبانی وب جهت پیشبرد اهداف آنلاین کسب و کارتان رسیده ایم، می توانید برای آموزش های بیشتر به آدرس کانال اشتراک گذاری مطالب آموزشی آذرسیس در یوتیوب سر بزنید و ما را از انتقادات و پیشنهادات خود با خبر سازید. از همراهی همیشگی شما عزیزان در آموزش وصل شدن به سرور مجازی ویندوز، بی نهایت سپاسگزاریم.


3 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *