آذرسیس

What is directadmin and what is its use
5/5 - (10 امتیاز)
دایرکت ادمین کنترل پنل محبوبی که توانسته است در مدت زمان کوتاه جایگاه ویژه ای را برای مدیریت سرور و وبسایت در بین کاربران به خود اختصاص دهد. بهترین میزبان برای وبسایت باید بتواند عملکرد و اعتبار بالا که اساس اولیه در این زمینه است را ارائه دهد. برای رسیدن به این هدف، تهیه یک کنترل پنل متناسب با نوع میزبانی خود را به شدت پیشنهاد می کنیم. این کنترل پنل با در اختیار قرار دادن مجموعه ای از ویژگی های کاربردی شما را در مسیر مدیریت بی نقص وبسایت خود همراهی خواهد کرد. همراه آذرسیس باشید تا با زوایای مختلف این کنترل پنل بیشتر آشنا شوید!

دایرکت ادمین چیست و در چه زمینه ای می تواند به ما کمک کند؟ 

دایرکت ادمین یک کنترل پنل قوی و مدرن است که شما می توانید از آن برای مدیریت هاست اشتراکی یا سرور اختصاصی خود استفاده کنید. این پنل یک ابزار عالی و کاربردی آسانی داشته و دارای ویژگی های زیادی است که آن را به یک solution برای انواع محیط های میزبانی از میزبانی مشترک گرفته تا سرورهای مجازی و اختصاصی تبدیل کرده است. دایرکت ادمین ویژگی هایی مانند: MYSQL ،phpMyAdmin، پیکربندی وب سرور, SSH و پیکربندی ایمیل سرور را به راحتی در دسترس مدیران وبسایت قرار می دهد. این پنل، کنترل کامل سرور را برای شما فراهم کرده، استفاده از آن هم برای مدیران اجرایی و هم کاربران ساده نیز آسان است. این کنترل پنل یکی از بهترین ها در میان رقبای دیگر به حساب می آید. دایرکت ادمین چیست و چه کاربردی دارد؟ بررسی سطوح دسترسی  دایرکت ادمین سه سطح دسترسی ارائه می دهد که عبارتند از: User ،Reseller و Admin. البته برای مورد چهارم هم می توان سطح ایمیل را اضافه کرد که توسط یک افزونه رایگان رسمی پشتیبانی می شود. برای ویژگی های ارائه شده کلی دایرکت ادمین می توانید ادامه مقاله را مطالعه کنید.

بررسی ویژگی های دایرکت ادمین 

این کنترل پنل توانایی مدیریت آسان وب سایت را به شما می دهد. DirectAdmin، براساس فناوری solid LAMP stack ساخته شده است. یعنی شما می توانید از آن برای مدیریت حساب های کاربری، پایگاه های داده، حساب های ایمیل، Domains، سوابق DNS، امنیت و… استفاده کنید. از ویژگی های این کنترل پنل می توان به موارد زیر اشاره کرد: ویژگی های دایرکت ادمین 

رابط کاربری آسان 

اگر وب سایت و دامنه های زیادی را مدیریت می کنید، داشتن یک کنترل پنل ساده کلید راهگشای شما است. دایرکت ادمین یک رابط تمیز و کارآمد را ارائه می دهد که هم کاربران مبتدی و هم کاربران حرفه ای بتوانند از آن استفاده کنند. این رابط کاربری قابلیت تنظیم بالا و متناسب با نیازهای شما را دارد.

دایرکت ادمین، کنترل پنل پرسرعت 

این پنل کاربردی برای میزبانی وب سایت شما به حداقل منابع سیستم نیاز دارد. این امر مدیریت اکانت های میزبانی وب را آسان می کند. دایرکت ادمین سریع ترین و کارآمد ترین کنترل پنلی است که تا به حال استفاده شده و برای واحدهای سرور مجازی پایین رده تا سرورهای اختصاصی با بارگذاری بالا ایده آل است. برخلاف برخی از کنترل پنل ها، دایرکت ادمین برای کار کردن به پیکربندی یا وابستگی خاصی نیاز ندارد که باعث می شود این پنل برای میزبانی محیط با هر شکل و اندازه ای مناسب باشد. دایرکت ادمین، کنترل پنل پرسرعت 

DirectAdmin، کنترل پنلی با رابط معتبر و مستقل 

در توسعه این کنترل پنل به اعتبار توجه بسیاری شده است. یعنی اگر سرویس ها از کار افتاده یا مسدود شوند، بطور خودکار راه اندازی مجدد خواهند شد. بنابراین لازم نیست نگران این باشید که آیا سرور از کار می افتد یا خیر. دایرکت ادمین دارای یک سیستم مانیتورینگ داخلی است که هر زمان مشکلی در سرور پیش آید، اعلان هایی از ایمیل برای شما ارسال می کند. این کنترل پنل مستقل است، یعنی می توانید بدون نیاز به تغییر تنظیمات سرور، آن را روی سرور خود نصب کنید.

تفاوت های دایرکت ادمین با سایر کنترل پنل ها

مدیران وب سایت با بهره گیری از کنترل پنل می توانند خدمات، کتابخانه ها و غیره را بدون ترس از خراب شدن کنترل پنل ارتقا داده یا پایین آورند. این تفاوت دایرکت ادمین با پنل های دیگر بسیار قابل توجه است. همچنین، برخلاف دیگر پنل ها، دایرکت ادمین bloatware اضافی ندارد. دایرکت ادمین نسبت به دیگر کنترل پنل ها، کاربردی ساده تر داشته و پیچیدگی خاصی ندارد. این امر دایرکت ادمین را برای کسانی که به کنترل بیشتری روی مجوزهای سرور نیاز دارند یا به کنترل پنل ایمن تری نیاز دارند، به یک گزینه خوبی تبدیل کرده است. مدیران وب سایت با بهره گیری از کنترل پنل می توانند خدمات، کتابخانه ها و غیره را بدون ترس از خراب شدن کنترل پنل ارتقا داده یا پایین آورند. این تفاوت دایرکت ادمین با پنل های دیگر بسیار قابل توجه است. همچنین، برخلاف دیگر پنل ها، دایرکت ادمین bloatware اضافی ندارد. دایرکت ادمین نسبت به دیگر کنترل پنل ها، کاربردی ساده تر داشته و پیچیدگی خاصی ندارد. این امر دایرکت ادمین را برای کسانی که به کنترل بیشتری روی مجوزهای سرور نیاز دارند یا به کنترل پنل ایمن تری نیاز دارند، به یک گزینه خوبی تبدیل کرده است. همان طور که اشاره شد، دایرکت ادمین یک کنترل پنل مدیریتی برای سرور مجازی و سرور اختصاصی می باشد. آذرسیس، ارائه دهنده سرور مجازی ویندوز و سرور مجازی لینوکس با بالاترین کیفیت و تحویل آنی است. یعنی شما بعد از خرید، سرور خود را به صورت آنی تحویل خواهید گرفت. جهت خرید به وبسایت آذرسیس مراجعه کنید.

سخن آخر

ما در مقاله فوق با کنترل پنل دایرکت ادمین آشنا شدیم و پی بردیم که این رابط چه امتیازاتی برای ما ارائه می دهد. این امتیازات در سطح بالایی قرار دارند که می تواند کمکی برای کاربانی باشد که در زمینه میزبانی انجام فعالیت هایی را برعهده دارند. آیا تا به حال به عنوان وب مستر از این پنل کاربردی استفاده کرده اید؟ امیدواریم این مطالب راهنمایی برای تصمیم گیری شما بوده باشد. از همراهی شما متشکریم. در صورت داشتن سوال، از بخش نظرات با ما در میان بگزارید.

3 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *